Visselblåsarsystem
Visselblåsarsystem
OBS: Denna juridiska avisering gäller för hela innehållet på webbplatsen www.osabus.se och för all kommunikation via e-post eller webbmejl mellan oss och dig. Innan du använder OsaBus.se eller kommunicerar genom dess officiella kanaler (info@osabus.com), läs noggrant igenom dessa villkor. Genom att använda OsaBus.se visar du att du accepterar dessa villkor. Om du inte accepterar dessa villkor, vänligen avstå från att använda OsaBus.se.
Denna avisering tillhandahålls av:
Osa Group SIA
Ernestines 24, Riga, Lettland, LV-1083.
+49 331 900 849 99
info@osabus.com.
1. Inledning
Genom att få tillgång till någon del av OsaBus.se anses du ha godkänt denna juridiska avisering i sin helhet.
Om du inte godkänner denna juridiska avisering i sin helhet måste du omedelbart lämna OsaBus.se och sluta kommunicera med dess representanter via officiella kommunikationskanaler (e-post: @osabus.com; @osabus.de; @osabus.fr).
SIA Osagroup förbehåller sig rätten att revidera denna juridiska avisering när som helst genom att uppdatera detta meddelande.
Det är rekommenderat att regelbundet besöka denna webbplats för att granska den aktuella juridiska aviseringen, eftersom den är bindande för dig.
Vissa bestämmelser i denna juridiska avisering kan ersättas eller kompletteras av uttryckligen angivna juridiska aviseringar eller villkor som finns på specifika sidor på OsaBus.se.
1.1. Tillåten Användning
Du får skriva ut och ladda ner utdrag från OsaBus.se för personligt bruk under följande villkor:
Inga dokument eller relaterad grafik på OsaBus.se ändras på något sätt.
Grafik på OsaBus.se används inte separat från medföljande text.
Upphovsrätts- och varumärkesmeddelanden från SIA Osagroup förekommer i alla exemplar.
1.2. Upphovsrätt och Immateriella Rättigheter
Om inget annat anges, ägs upphovsrätten och andra immateriella rättigheter till allt material på OsaBus.se (inklusive fotografier och grafiska bilder) av SIA Osagroup eller dess licensinnehavare.
All användning av utdrag från OsaBus.se, förutom vad som specificerats i föregående stycke, är förbjuden.
Om du bryter mot något av villkoren i denna juridiska avisering upphör automatiskt din tillåtelse att använda OsaBus.se, och du måste omedelbart förstöra eventuella nedladdade eller utskrivna utdrag från OsaBus.se.
1.3. Varumärken
Alla varumärken som används på OsaBus.se tillhör ägarna av dessa varumärken.
SIA Osagroup hävdar inte äganderätt till varumärken som används på OsaBus.se, av vilka de inte är ägare.
1.4. Reproduktion och Lagring
Ingen del av OsaBus.com får reproduceras eller lagras på någon annan webbplats eller inkluderas i något offentligt eller privat elektroniskt återvinningssystem eller tjänst utan föregående skriftligt tillstånd från Osa Group SIA.
1.5. Förbehållna Rättigheter
Alla rättigheter som inte uttryckligen ges i dessa villkor är förbehållna.
2. Länkar Till Och Från Andra Webbplatser
Länkar till tredjepartswebbplatser på OsaBus.se tillhandahålls för din bekvämlighet.
När du använder dessa länkar kommer du att omdirigeras från OsaBus.se.
SIA Osagroup har inte granskat alla dessa tredjepartswebbplatser och kontrollerar inte eller tar ansvar för deras innehåll eller tillgänglighet.
SIA Osagroup stöder inte eller gör några representationer om dessa webbplatser, det material som finns där eller resultaten som erhålls genom att använda dem.
Om du väljer att komma åt några länkade tredjepartswebbplatser från OsaBus.se gör du det på egen risk.
2.1. Villkor för att Länka Till OsaBus.se:
Om du önskar länka till OsaBus.se måste du följa följande villkor:
Få vårt förhandsmedgivande.
Replikera inte startsidan på OsaBus.se; istället länka till den.
Ta inte bort, förvräng eller ändra storleken eller utseendet på OsaBus eller SIA Osagroup:s logotyp.
Skapa inte en ram eller någon annan webbläsar- eller kantmiljö runt OsaBus.se.
Antyda inte att SIA Osagroup stöder några produkter eller tjänster förutom sina egna.
Framställ inte din relation med SIA Osagroup felaktigt eller ge falsk information om företaget.
Använd inte några av SIA Osagroup’s varumärken som visas på OsaBus.se utan uttryckligt skriftligt tillstånd.
Använd inte några varumärken som tillhör andra än de som ägs av SIA Osagroup och som visas på OsaBus.se utan skriftligt tillstånd från respektive varumärkesinnehavare.
Se till att din webbplats följer alla tillämpliga lagar och regler, inte innehåller smaklöst, stötande eller kontroversiellt innehåll och inte kränker någon annan persons immateriella rättigheter eller andra rättigheter.
SIA Osagroup förbehåller sig rätten att återkalla rätten att länka till OsaBus.se när som helst vid brott mot dessa villkor.
3. Allmänt Information Ändamål
Den information som tillhandahålls på denna webbplats är endast för allmän information. Det utgör inte ett bindande erbjudande från oss. För att ingå ett bindande avtal med leverantörer av aktiviteter som finns tillgängliga på OsaBus.se måste du skicka in en bokningsförfrågan genom OsaBus-plattformen. Godkännande av bokningsförfrågan är föremål för SIA Osagroup :s (OsaBus) allmänna villkor och bestämmelser, antingen av OsaBus.se-personal eller den specifika leverantören.
4. Friskrivning Från Garanti
Även om SIA Osagroup (OsaBus) strävar efter att säkerställa noggrannheten av informationen på webbplatsen, ger den inga garantier, varken uttryckliga eller underförstådda, angående dess korrekthet, fullständighet, aktualitet, tillförlitlighet, lämplighet för något syfte eller någon information som tillhandahålls av tredje parter.
SIA Osagroup (OsaBus) förbehåller sig rätten att när som helst ändra, lägga till eller ta bort information på webbplatsen, dess struktur och funktioner, utan särskild avisering, inklusive borttagning av föråldrad information utan att märka den som sådan.
SIA Osagroup (OsaBus) kan blockera användares tillgång till webbplatsen eller vissa delar av den, eller införa villkor för åtkomst, enligt sitt eget gottfinnande.
SIA Osagroup (OsaBus) ger inga garantier, varken uttryckliga eller underförstådda, angående tillgängligheten av webbplatsen eller dess funktioner, frånvaron av defekter eller frånvaron av virus och annan skadlig programvara på webbplatsen och dess underliggande infrastruktur.
Vidare garanterar inte SIA Osagroup (OsaBus) att informationen som finns tillgänglig på OsaBus.se inte har ändrats genom tekniska fel eller av obehöriga tredje parter.
4.1. Begränsning av Ansvar
SIA Osagroup (OsaBus) utesluter ansvar för skador som uppstår på grund av din åtkomst till eller oförmåga att få tillgång till webbplatsen, fel eller försummelse på webbplatsen eller användningen av webbplatsen, förutom i fall av uppsåtligt vållande eller grov vårdslöshet och i den omfattning som tillåts enligt tillämplig lag. Denna ansvarsfriskrivning gäller inte för garantier, krav relaterade till personskada eller skada eller krav baserade på produktansvarslagar.
4.2. Ansvarsfriskrivning
Även om SIA Osagroup strävar efter att säkerställa riktigheten av informationen på OsaBus.se, garanterar den inte materialets riktighet och fullständighet. Material- och produktbeskrivningarna på OsaBus.se kan ändras eller föråldras utan föregående meddelande.
Materialet på OsaBus.se tillhandahålls ”i befintligt skick” utan några garantier eller villkor. Därför utesluter SIA Osagroup alla representationer, garantier, villkor och andra villkor som kan ha effekt i förhållande till OsaBus.se, inklusive de underförstådda villkoren för tillfredsställande kvalitet, lämplighet för en viss, i den maximala utsträckning som lagen tillåter. syfte och användning av rimlig omsorg och skicklighet.
5. Betalning
Bokningar av transporttjänster kan göras elektroniskt via OsaBus webbplats, www.osabus.se, eller via e-post till info@osabus.com. Vänligen granska följande information om betalning noggrant:
5.1. Bokningsbekräftelse
Tills bokningen bekräftas skriftligen av OsaBus (via e-post) och full betalning har mottagits från kunden, kan bokningen ändras av antingen OsaBus eller kunden.
5.2. Kvitto för Bekräftelse
OsaBus ansvarar inte för förlorade eller obeställbara bekräftelsekvitton vid bokning via internet. Om din spam-blockerare är aktiverad kan bekräftelsemejlet kanske inte tas emot. Det är kundens ansvar att ringa och få en bekräftelse via mejl efter att ha gjort en bokning.
5.3. Krav på deposition
Bokningar som görs mer än trettio (48) dagar före planerat tjänstedatum kräver en insättning på minst tjugo (30) procent.OsaBus kommer att bekräfta beloppet för insättningen vid tidpunkten då kunden gör bokningen. För bokningar som görs mindre än trettio (48) dagar före planerat tjänstedatum krävs en insättning motsvarande hela den beräknade kostnaden för transporttjänsterna.
5.4. Förfallodag för Betalning
Full betalning av den beräknade kostnaden ska ske senast två veckor (48 dagar) före det planerade tjänstedatumet.
5.5. Accepterade Betalningsmetoder:
Banköverföring: Banköverföringar accepteras för tjänster som är schemalagda mer än två veckor efter att bokningen har gjorts.
Betalning med kreditkort: Betalningar kan göras via kreditkort genom en säker betalningslänk. Observera att en extra avgift på 3% kommer att läggas till för att täcka transaktionsavgifterna.
Wise.com: Betalningar kan också göras via Wise.com.
5.6. Faktura Förberedelse
Fakturor kommer att upprättas baserat på den valda betalningsmetoden.
Följande uppgifter måste kunden tillhandahålla för faktureringsförberedelser:
företagets juridiska namn;
laglig adress;
moms eller registreringsnummer (om tillämpligt).
5.7. Fakturerings Beskrivning
Faktureringsbeskrivningen ”osabus.se” kommer att synas på korthavarens kontoutdrag för framgångsrika betalningar med kreditkort.
5.8. Konfidentialitet för Uppgifter
OsaBus kommer inte att sälja, köpa, tillhandahålla, utbyta eller avslöja kontodata, transaktionsdata eller personlig information om eller avseende en korthavare, förutom till sin förvärvare, Visa/Mastercard-korporationerna eller som svar på giltiga myndighetskrav.
5.9. Ändringar av Bokningar
Eventuella ändringar av en bokning är beroende av tillgängligheten för de begärda transporttjänsterna som föreslås vid den ändrade bokningen, betalning av den tillämpliga avgiften fastställd av OsaBus och godkännande av OsaBus. Observera att alla bokningar är bindande, och betalningar och depositioner återbetalas inte, förutom inom ramen för utfärdade garantier, i händelse av skada på liv, kropp eller hälsa, eller för anspråk baserade på produktskadelagen.
5.10. Betalningsdröjsmål
Om betalningar, inklusive depositioner, beräknade kostnader eller andra belopp som är förfallna till OsaBus, inte görs i tid kan det leda till att kundens bokning ställs in enligt OsaBus enskilda beslut, med tillämpliga avbokningsavgifter.
5.11. Ändring Eller Avbokning av Bokning
Om kunden önskar ändra eller avboka en befintlig bokning och överföra den betalda depositionen eller hela beloppet till en annan tidpunkt, datum eller annan tjänst måste det bekräftas av en representant från OsaBus. Observera att OsaBus inte kan garantera att den nya tjänsten kan erbjudas till samma belopp, och ytterligare avgifter kan tillkomma.
5.12. Reservation Giltighet
Observera att våra erbjudanden är giltiga i högst 3 dagar, eftersom vi brukar bli fullbokade snabbt. Vi reserverar och säkrar bussar endast vid mottagande av betalning eller åtminstone 20% deposition. Priser och tillgänglighet för fordon bekräftas vid mottagande av betalning.
5.13. Behålla Bokningsutrymme
Rates and vehicles are confirmed only after the payment has been received.
6. Avbokning/Återbetalning
Vi förstår att oförutsedda omständigheter kan uppstå och påverka dina semesterplaner. På OsaBus är vi här för att hjälpa dig med avboknings- och återbetalningsförfaranden. Observera följande:
För att avbryta din tjänst ber vi dig skicka ett skriftligt avbokningsmeddelande via e-post till info@osabus.com. Vårt team behandlar din begäran under kontorstid, som ligger i den östeuropeiska tidszonen (EET). Normala kontorstider är från 09:00 till 18:00, måndag till fredag. Observera att specifika kontorstider kan variera beroende på bransch och företags riktlinjer.
Vi erbjuder följande återbetalningssatser:
Om du inte är närvarande vid den schemalagda upphämtningsplatsen och inte kan lokaliseras eller kontaktas inom 30 minuter efter den angivna tiden, betraktas det som ett uteblivet upphämtningsförsök och du är ansvarig för 100 % av den beräknade kostnaden.
Depositionsbetalningar återbetalas inte.
För transfer-tjänster (sedan, minivan, minibuss och buss):
Om avbokning sker mer än sjutton (17) dagar före första upphämtningsdatum och tid – du förlorar 70 % av serviceavgiften.
Om avbokning sker mindre än eller inom sjutton (17) dagar före första upphämtningsdagen förlorar du 100 % av serviceavgiften.
För dagliga eller timbaserade tjänster (alla transportkategorier), dagsutflykter, turer osv. som inte omfattas av ”transfer”:
Avbokningar upp till fyrtioåtta (48) dagar före avresa: du förlorar bokningsavgiften (30 % av totalbeloppet).
Avbokningar 47 till 32 dagar före avresa: du förlorar 40 % av serviceavgiften.
Avbokningar 31 till 17 dagar före avresa: du förlorar 70 % av serviceavgiften.
Avbokningar 16 till 0 dagar före avresa: du förlorar 100 % av serviceavgiften.
Observera att avbokningsavgifter är slutgiltiga och inte kan överföras till framtida eller alternativa tjänster.
Om du är berättigad till en återbetalning måste du ansöka inom 7 kalenderdagar från avbokningsdatumet. Återbetalningar behandlas via banköverföring eller kreditkort, beroende på ursprunglig betalningsmetod. Observera att vid betalning av fakturan drar banken en transaktionsavgift på 3 %. Vid återbetalning skickar vi endast beloppet som anges på fakturan utan att inkludera den avdragna transaktionsavgiften på 3 %.
För att säkerställa att din avbokning behandlas korrekt ber vi om skriftlig bekräftelse från vårt OsaBus-team.
Vi vill betona att Osa Group SIA inte ansvarar för förluster, skador, skador eller avbokningar som orsakas av faktorer utanför vår kontroll, såsom inställda flyg, vägspärrar, oväntade förseningar, force majeure-händelser eller aktiviteter från tredje part.
7. Våra Tjänster – Dina Skyldigheter
På SIA Osagroup vill vi att du och din grupp ska ha en trevlig upplevelse. Därför ber vi vänligt att du följer följande riktlinjer:
7.1. Uppför Dig På Lämpligt Sätt:
Vänligen upprätthåll en respektfull och lämplig uppförande vid alla tillfällen. Du är ansvarig för eventuella skador som orsakas av dig själv eller någon medlem i ditt sällskap. Om någon myndighet anser att du eller någon medlem är olämplig att resa eller om ditt beteende orsakar olägenhet för andra, kan de be dig lämna boendet, utflykten eller aktiviteten. I sådana fall kommer vårt avtal att upphöra, och fulla avbokningsavgifter kommer att tillämpas.
7.2. Efterlevnad av Lagar Och Myndigheter:
Vänligen följ alla engelska lagar, krav och formaliteter från lokala polis-, hälso- och andra offentliga myndigheter.
7.3. Respekt För Researrangörer Och Guider:
Visa artighet gentemot våra researrangörer, anställda, guider och representanter. Vänligen följ instruktionerna från reseledaren och/eller gruppledaren under hela rundturen.
7.4. Samarbete Med Tjänsteleverantörer
Samarbeta med transport-, hotell-, restaurangoperatörer och andra tjänsteleverantörer. Var vänlig och följ deras villkor och regler när du använder deras tjänster.
7.5. Respekt För Lokala Seder Och Traditioner:
Respektera lokala invånares seder och traditioner samt reglerna för traditionella bostäder. Du är helt ansvarig för dina handlingar på alla platser som besöks under rundturen.
7.6. Kontakt Med Busschaufförer:
Observera att kontaktinformationen för bussförare kommer att tillhandahållas upp till 24 timmar innan resan. Som en del av vår strävan att upprätthålla professionella gränser påminner vi dig vänligen om att kontaktinformationen som tillhandahålls för bussföraren endast är avsedd för kommunikation i samband med resan. Det är strängt förbjudet att kontakta bussföraren innan resan av några privata eller personliga skäl. Våra förare är dedikerade till att säkert transportera dig från punkt A till B och är inte tillgängliga för turledning eller personliga förfrågningar.
7.7. Förbud Mot Fysiskt Våld:
Det är strängt förbjudet att fysiskt attackera förare eller någon annan individ under resan. Vi förväntar oss att alla passagerare behandlar vårt personal och medresenärer med respekt och vänlighet.
7.8. Punktlighet och Återbetalningar:
Bussförare förväntas anlända i tid. Men det kan finnas oförutsedda omständigheter (trafik, vägarbete, väder, olyckor/faror etc.) som kan påverka ankomsttiden. Observera att vid en sådan försening är ingen återbetalning möjlig. Vi uppskattar din förståelse för detta.
Vi uppskattar ditt samarbete och förståelse för att följa dessa riktlinjer. Om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss.
8. Våra Tjänster – Våra Skyldigheter
På Osa Osa Group SIA strävar vi efter att erbjuda högkvalitativa tjänster som uppfyller dina förväntningar. Vi värdesätter din tillfredsställelse och strävar efter att erbjuda en smidig och njutbar upplevelse.
Vänligen notera följande punkter:
8.1. Standarder För Tjänster:
Vi ansvarar för de tjänster vi tillhandahåller på den överenskomna platsen. Dessa tjänster bör uppfylla en rimlig standard och stämma överens med beskrivningarna på vår webbplats. Om tjänsterna inte uppfyller dessa standarder och påverkar din semesterupplevelse kommer vi att kompensera dig i enlighet därmed. Observera att vårt ansvar är begränsat till det belopp du har betalat till oss och täcker inte eventuella ytterligare kostnader som du har ådragit dig.
8.2. Begränsningar Av Ansvar:
Vi kan inte ta ansvar för några förluster eller skador som orsakas av medlemmar i din grupp, tredjepartsleverantörer eller händelser utanför vår kontroll (force majeure). Vårt ansvar är begränsat till det totala belopp som du har betalat till oss.
8.3. Aktiviteter Som Sillhandahålls Av Leverantörer:
Vissa aktiviteter som erbjuds av SIA Osagroup tillhandahålls av våra leverantörer. I sådana fall agerar vi som bokningsagent. Även om vi marknadsför dessa aktiviteter bör det inte tolkas som en rekommendation att delta. Vi kan inte hållas ansvariga för skador, skador, förlust (inklusive förlust av personliga tillhörigheter som lämnats i fordon) eller dödsfall som uppstår till följd av dessa aktiviteter. Även om vi samarbetar med välrenommerade leverantörer är eventuella falska framställningar som görs av dem bortom vår kontroll.
8.4. Aktiviteter som tillhandahålls av leverantörer:
Vissa aktiviteter som erbjuds av Osa Group SIA tillhandahålls av våra leverantörer. I sådana fall agerar vi som bokningsagent. Även om vi marknadsför dessa aktiviteter bör det inte tolkas som en rekommendation att delta. Vi kan inte hållas ansvariga för skador, personskador, förluster (inklusive förlust av personliga tillhörigheter som lämnas i fordon) eller dödsfall som uppstår i samband med dessa aktiviteter. Även om vi samarbetar med pålitliga leverantörer ligger eventuella felaktiga uppgifter från deras sida utanför vår kontroll.
8.5. Riskfyllda aktiviteter:
Observera att vissa aktiviteter kan anses vara ”riskfyllda aktiviteter” av försäkringsbolag. Om du vill vara tillräckligt täckt av din försäkring kan du behöva betala en extra premie.
8.6. Efterlevnad av lagar och regler:
Vi förbehåller oss rätten att begränsa vårt ansvar i enlighet med Lettlands lagar och regler.
8.7. Ändring eller upphörande av tjänst:
Vi förbehåller oss rätten att ändra, pausa eller avsluta våra tjänster utan förvarning när som helst. Vi förbehåller oss även rätten att neka service till vem som helst av vilken anledning som helst.
9. Force Majeure
På Osa Group SIA kan vi inte hållas ansvariga för förluster, olägenheter eller skador som orsakas av omständigheter utanför vår kontroll. Vänligen observera följande:
Vi ansvarar inte för förluster, olägenheter eller skador som uppstår på grund av krig, krigshot, upplopp eller inbördes oroligheter, terroristaktiviteter, arbetskonflikter, naturkatastrofer, bränder, sjukdomar, ogynnsamma väderförhållanden, flygplatsregler, tillfälliga eller tekniska problem, mekaniska eller elektriska fel på transportmedel eller några faciliteter inom annonserade boenden. Vi ansvarar inte heller för skador som uppstår till följd av explosion av ett kärnkraftverk eller någon del därav, eller någon radioaktivitet eller kontaminering som följer av sådana händelser.
Vid tekniska eller mekaniska problem med transporten kommer vi omedelbart att kontakta våra lokala samarbetspartner som tillhandahåller busstjänsten. Vi kommer att arbeta noggrant för att lösa problemet och vid behov ordna en ersättningsbuss. Den tid som krävs för att ersätta bussen beror på avståndet som den nya bussen måste färdas.
Vi ber om förståelse för att vissa omständigheter ligger utanför vår rimliga kontroll, och vi kommer att göra allt vi kan för att minimera störningar och säkerställa din säkerhet och komfort.
10. Ändringar av Osa Group SIA
Osa Group SIA förbehåller sig rätten att göra ändringar i reseplaner vid behov, med hänsyn till faktorer som väderförhållanden, tillgänglighet av sevärdheter eller andra omständigheter.
Osa Group SIA förbehåller sig även rätten att ändra storlek och typ av fordon som används för våra turer.
11. Besöksmaterial
Utöver personuppgifter som omfattas av vår integritetspolicy betraktas allt material du överför eller publicerar på OsaBus.com som icke-konfidentiellt och icke-proprietärt. Osa Group SIA är inte skyldig att behandla sådant material konfidentiellt. Osa Group SIA och dess utsedda representanter har rätt att kopiera, avslöja, distribuera, införliva och använda sådant material, tillsammans med all data, bilder, ljud, text och andra element som ingår däri, för kommersiella eller icke-kommersiella ändamål.
12. Rökning
Rökning är strikt förbjuden i alla fordon som används i våra turer/tjänster.
13. Försäkring
Osa Group SIA rekommenderar starkt att du skaffar en omfattande internationell reseförsäkring som är giltig under hela din vistelse i det land du besöker. Denna försäkring bör täcka olika rese-relaterade aspekter, inklusive men inte begränsat till medicinska utgifter, kostnader för avbokning eller ändring av resan, förlorat bagage, olyckor och hemtransport. Det är viktigt att skydda dig mot oförutsedda händelser.
Observera att Osa Group SIA inte kan hållas ansvarig för konsekvenser som uppstår till följd av att du inte skaffar en lämplig reseförsäkring. Det är ditt ansvar att säkerställa att du har tillräcklig täckning för att skydda dig under din resa.
14. Klagomål
Om du har några klagomål, vänligen informera oss så snart som möjligt så att Osa Group SIA kan åtgärda saken snabbt och effektivt. För klagomål gällande semesterupplevelsen ber vi dig att skicka in dem skriftligt inom en vecka eller 7 dagar efter resans avslut. Anspråk som tas emot efter denna tidsfrist kommer inte att behandlas.
Observera att eventuella krav mot Osa Group SIA som uppstår från dessa villkor, resan eller händelser och försummelser under eller i samband med resan, inte ska överstiga det belopp som du faktiskt har betalat till Osa Group SIA för resan. Vi är inte ansvariga för andra skador eller förluster än de som faktiskt uppstått och redan betalats för. Vi ansvarar inte heller för indirekta skador, framtida skador, förlorade vinster, förlorade möjligheter, psykiskt lidande eller smärta och lidande.
Vårt ansvar gentemot dig är begränsat till det belopp vi mottagit från dig, och vi kan därför inte ersätta några andra kostnader som du ådragit dig.
Observera att dessa villkor regleras av lettisk lag och lyder under den exklusiva jurisdiktionen för lettiska domstolar.
Tack för att du har läst och godkänt våra villkor. Vi hoppas att dessa riktlinjer ger klarhet och transparens gällande våra tjänster. På Osa Group SIA strävar vi efter att leverera exceptionella upplevelser och säkerställa din tillfredsställelse under hela resan.
Vi önskar dig en fantastisk resa och lycka till på dina äventyr! Vi förstår att oförutsedda omständigheter eller frågor kan uppstå under din resa. I sådana fall uppmuntrar vi dig att kontakta vårt dedikerade team. Vi finns här för att hjälpa dig och hantera dina funderingar.
Återigen skickar vi våra varmaste lyckönskningar för en minnesvärd och njutbar resa. Bon voyage!
Med vänliga hälsningar,
Teamet på Osa Group SIA